زمان برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

زمان برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

به گزارش پیلانو، نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می گردد.
به گزارش پیلانو به نقل از خبرگزاری ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مبحث نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد تعیین شده بود و نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگ سالان امکان شرکت در این رویداد هنری را داشتند.
نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در قسمت های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه ای، بازی نمایش) و نمایش نامه نویسی برگزار می گردد.
همچنین عکاسی نمایش، کارگاه های آموزشی و کارناوال عروسک های غول پیکر استان ها از بخش های جنبی جشنواره به حساب می آید.
توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره ای با پررنگ کردن شخصیت های آنان در نمایش ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان هایی با مبحث های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت های اجتماعی، توجه به نمایش های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران نگاههای ارزش گذاری نمایش ها در این جشنواره است.
نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.

منبع: