در پیامی مطرح شد؛ خبرنگاران موسیقی، نغمه ساز کوشش های هنرمندان هستند

در پیامی مطرح شد؛ خبرنگاران موسیقی، نغمه ساز کوشش های هنرمندان هستند

پیلانو: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران هنر و موسیقی را نغمه ساز زحمات و کوشش های هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر دانست.
به گزارش پیلانو به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران هنر و موسیقی را نغمه ساز زحمات و کوشش های هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر دانست.
متن پیام وی به این شرح است:
«هو السمیع؛
در روزگاری که دست هایی در جهان قصد وارونه کردن حقیقت را دارد، مخابره پیام حق، ارزش واقعی خودرا نشان میدهد. صدق و پاکدستی خبرنگاران ایران اسلامی عزیز ما یکی از مصادیق بی بدیل آن در جهان است که باید به آن افتخار کرد.
خبرنگاران حوزه هنر و خصوصا موسیقی، همیشه نغمه ساز زحمات و کوشش های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بوده و هستند و بدین جهت سهم به سزایی در آگاهی مردم هنردوست میهن ما دارند. بدون آنان هنرِ خلاق و بدیع چیره دستان و ذوق آفرینان ما آنطور که باید و شاید شناخته نمی شود.
بنابراین باید به همه شما اصحاب عزیز، محترم و گرانقدر رسانه و خبر خسته نباشید، گفت و برای همه همراهی ها و همدلی های شما دوستان گرامی در این ایام تشکر و تقدیر کرد.»
۱۷ مرداد مصادف با شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.