سوء قصد به جان خواننده هندی به خاطر همکاری با سلمان خان

سوء قصد به جان خواننده هندی به خاطر همکاری با سلمان خان

پیلانو: به گزارش پیلانو، گروهی مسلح به خانه ای پی دیلون خواننده سرشناس هندی حمله کردند، این در شرایطی است که باند «بیشنوی» نسبت به خشونت بیشتر در مورد همکاری این خواننده با سلمان خان اخطار داد.
به گزارش پیلانو به نقل از خبرگزاری ایرنا، یکم سپتامبر، افراد مسلح به خانه ای پی دیلون خواننده پنجابی در ویکتوریا آیلند کانادا حمله کردند. چندین ویدئوی تایید نشده از این حمله در فضای مجازی و تهدیدی آنلاین که مسئولیت تیراندازی را برعهده گرفته، انتشار یافته است.
مظنون، روهیت گادارا، ادعا می کند که به باند لارنس بیشنوی وابسته است. پیام تهدید از آن حکایت می کند که دیلون به علت همکاری اخیرش با سلمان خان هدف قرار گرفته است.
پس از حادثه تیراندازی به طرفداران خطاب می کند؛ پست ویدیویی ای پی دیلون خواننده در فضای مجازی منتشر گردید.
تیراندازی در بیرون خانه دیلون در کانادا، موجی از شوک را در صنعت سرگرمی بوجود آورده است.
دیلون در واکنش به این حادثه اطلاعیه ای رسمی در شبکه های اجتماعی منتشر نمود و به طرفداران اطمینان داد: «من در امان هستم. مردم من در امان هستند. از تمام کسانی که کمک کردند متشکرم.»

او بعداً ویدیویی از خود درحال خواندن «سوئیت فلاور» را با تیمش به اشتراک گذاشت. بخش نظرات پست او مملوء از پیام های نگران کننده طرفداران بود.
روهیت گودارا از باند لارنس بیشنوی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اظهارداشت که دیلون به علت حضور سلمان خان در آهنگ خود هدف قرار گرفت. این پیام تهدید به دیلون اخطار داد که «در محدوده ها بماند» یا با «مثل سگ »کشته خواهد شد.
باند بیشنوی به دیلون اخطار داد که «در محدوده ها بماند» یا با «تهدید مثل سگ کشته خواهد شد» روبه رو می شود. این حادثه هم اکنون توسط مجریان قانون کانادا درحال بررسی است.
دیلون و سلمان خان اخیراً در یک موزیک ویدیو با یکدیگر همکاری کرده بودند.

منبع: