در گفت وگو با پیلانو مطرح شد؛ عشاق المهدی در مهمونی غدیر برنامه اجرا می کند

در گفت وگو با پیلانو مطرح شد؛ عشاق المهدی در مهمونی غدیر برنامه اجرا می کند

پیلانو: سرپرست گروه سرود عشاق المهدی که از شهر قزوین در پروژه مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر حضور دارد، به ارائه نقطه نظراتش درباره ی این رویداد آیینی پایتخت پرداخت.

امید عسگری سرپرست گروه سرود «عشاق المهدی» در رابطه با جزئیات اجرای این مجموعه موسیقایی در پروژه «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به خبرنگار مهر اظهار داشت: برپایه برنامه ریزی های انجام گرفته، روز پنجم تیر ماه و هم زمان با برگزاری پروژه بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از قزوین به تهران می آییم تا قطعاتی را در طول مسیر برگزاری مراسم پیش روی شهروندان اجرا نماییم.
وی اضافه کرد: گروه سرود «عشاق المهدی» حدود سه سرود را برای این مراسم در نظرگرفته که محتوای قطعات هم برپایه مناسبت عیدسعید غدیرخم، ایران و انتخابات ریاست جمهوری است. فرآیندی که با عنایت به محتوایی که برای این اجراها در نظر گرفتیم می تواند برای شهروندان جالب توجه باشد.
سرپرست گروه سرود «عشاق المهدی» در رابطه با پیشینه این گروه موسیقایی توضیح داد: خدا را هزار بار شکر می نماییم که همچون مجموعه های هنری هستیم که همواره در برنامه های اصلی حرم مطهر امام رضا (ع) شرکت می نماییم و به شکلی توانسته ایم جزو اجراهای اصلی حرم رضوی در مناسبت هایی چون سال تحویل، ولادت و شهادت حضرت رضا (ع) و دیگر رویدادها و آئین های این حرم شریف باشیم. فرآیندی که برکت آنرا به وضوح احساس می نماییم و امیدوارم این سعادت همواره در کنار گروهی باشد که از قزوین در مشهد حضور پیدا می کند. البته ما سعادت برگزاری برنامه در حرم حضرت سید الشهدا (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) را هم داریم که همه اینها سند افتخاری برای گروه ما به حساب می آید.
عسگری در رابطه با رویداد «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» هم اظهار داشت: «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» همچون رویدادهایی است که ما سال قبل سعادت حضور در آنرا نداشتیم اما سال جاری فرصتی پیش آمد تا بتوانیم همراه با دیگر گروههای سرود ویژه برنامه هایی را در راه این رویداد برگزار نماییم. مسیری که می تواند آغازگر جریانی تازه برای تعامل و هم دلی اهالی سرود با یکدیگر باشد تا در یک مسیر معین با کارهای هم آشنا گردند و به نقاط ضعف و قوت خود هم پی ببرند. مسیری که به برکت نام حضرت علی (ع) می تواند برای بنده و گروه اجرایی دربرگیرنده تجربه جدیدی باشد.
وی در قسمت پایانی صحبت های خود بیان نمود: بی گمان برگزاری این رویداد می تواند بعنوان یکی از جلوه های متفاوت عرض ارادت به حضرت علی (ع) باشد. فرآیندی که اساسا هر سال با برنامه ریزی و تجربه بیشتر، بهتر از دوره قبلی خودش برگزار می گردد و به نظر می رسد، می تواند دربرگیرنده خصوصیت های باشد که در حوزه فعالیتی ما سبب بیشتر دیده شدن گروههای سرود می شود. فرآیندی که می تواند در طول سال هم به عناوین مختلف پیش روی شهروندان قرار گیرد تا بهتر با تأثیرات سرود آشنا گردند.

منبع: